Sunday, November 16, 2008

Gloomy Day...

2008年11月16日 阴

天气仿佛就像叫着我不要念书一样,读着ACCOUNTING253的日子,仿佛就像对着一个空荡荡的操场,脑袋里也一样空荡荡的。人也不多见到一个,好不耐烦。看着一行又一行漂亮的方程式,感觉上是认识,但实际上却又记不起。一题题仿佛应该知道的问题,却让我无言以对。手上提着笔,却像不知从何下笔。我……我……我顶你的肺啊!!!我真的嬲到你死啊!!嬲到你死啊!!

The gloomy day making me lazy, study accounting 253 just make me feel lost, moody...the formulae seem so familiar, but just don't know what is it; the theories, haih....worse, they knew me but I don't know them....

ACCOUNTING253, DAMN YOU LAH!!!

No comments: